måndag 18 maj 2009

Gamla minnen

"Igår jobbade jag inte. Det var jävligt gött ^^ Istället kom min släkt hit, aldrig får man lugn och ro. Fick iaf lite presenter :) gött.
Senare på kvällen åkte jag till Madde och kollade lite på Elfsborg med alla tjejer där. Sen så gick vi upp till Sara och förfestade. Sen drog vi ner till Trädgårn, både jag och Josse kom in :D ahahahahahhaa. Tyvärr mådde inte alla bra så alla var inte samlade :( men men. Sånt händer liksom..
Kvällen gick väldigt fort. Haha. Det var en kille som hängde efter mig hela kvällen. Snälla, man blev rädd. Jag prövade allt. Jag gick på toa, gömde mig bland folk, duckade, lade mig ner, men ändå kom han där. Vi blev av med honom när vi skulle åka hem dock, när vi skulle ta bussen så kubbade vi ifrån honom och när han gick på bussen lade jag mig ner i ett säte. Då gick han av. HA-HA."

ÅH, den kvällen kom jag ihåg. Jag var 17 år och livet var fint. Jag undrar vad den killen gör nu. Jag kom ihåg att han stammade. Fan, det är ett roligt minne ändå!

Bilder från samma kväll:


1 kommentar:

Mikka sa...

men,
där är ju jag :)