söndag 12 oktober 2008

Tävling

Igår mådde jag dåligt osv. Därför blev det ingen utgång, dock lite förfest, det var trevligt. Eller det var så trevligt som det kan vara när man har typ cp huvudvärken. Kul folk var det iaf, kollade inte så mkt på matchen men men :P

Tävlingen idag då. Gick upp 9, lite sovmorron iaf. Var inte ett dugg nervös. När jag kom till ridhuset efter att ha hämtat Madde med mera, blev jag SKETAnervös :( :( Haha. Fan vad jag ångrade att jag ens anmält mig då. Sen kändes det hyfsat på framridningen, korsgalopp 4 ggr av 6. Kul. Framhoppningen gick dock ganska hyfsat. Sen på banan sprang han som en jävel rent ut sagt, det var inte livets runda, kändes inte bra. Jag hade verkligen ingenting att säga till om :S Felfritt kom vi iaf. Alltid nåt men i övrigt gick det inte bra. :P Kanske dags att byta häst? :S Fyfan.

Natalie blev sparkar av Dillan också. FYFAN. Stackaren.

Inga kommentarer: