onsdag 1 oktober 2008

Grajjer

Grejen är att det finns en grej. Eller inte bara en grej utan låt säga 5 grejer.

Grej 1: Kalmar var kul. Hehh
Grej 2: Har ont i vänstra axeln nu.
Grej 3: Ska boka Londonresan idag!
Grej 4: Jag ska gå ut och gå idag.
Grej 5: Jag ska övningsköra idag.

Fast nu kom jag på fler grejer, tex att jag har slutat nu för vi hade eget arbete på Starta Eget = ingen lektion. HEhe man är väl en fuling! HAHA och en till grej är att vi har redovisning imorn om Songdynastin i Kina och jag måste fixa lite. NOTERA: LITE. Typ skriva till en mening, en mening is the shiet.

Tarzan var kul igår. Fast jag blev lite uppgiven där ett tag för att han inte verkade orka någonting, men han har ju börjat få vinterpälsen nu också. Men ändå, inte kul när man får ihop hästen fint i trav&skritt och i galoppen känns det som om man bara hänger i hans käft. Han var liksom lång och inte alls i form i galoppen :( Om nån fattar men det tvivlar jag på!

En sista grej: jag har anmält mig till nästa klubbhoppning.

5 kommentarer:

Linus Ternander sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linus Ternander sa...

hänger i hans käft

Elin sa...

sånt kan man göra i hästvärlden. mycket spännande det där.

Anonym sa...

HAHA trodde du menade filmen Tarzan . fyfan :D hahahaha

mia sa...

"Tarzan var kul igår. Fast jag blev lite uppgiven där ett tag för att han inte verkade orka någonting," jag läste den meningen säkert 5 gånger och ba "wtf?!". Sen läste jag vidare.

och förstod.
he he he