söndag 26 oktober 2008

Kabbolle

Hejsan. Har mått piss idag, fyfan, sovit mellan halv två och kvart över fem har man gjort också. Heee bra gjort Elin. Jag vet inte varför jag mått dåligt men det hade väl med för lite sömn inatt att göra.

Igår var en annorlunda daog. Jag, Lisa och Madde förfestade här, det var brao. Träffade otippat folk på trägårn tex Linus kompisar, dock var inte Linus med. Jag blev faktiskt lite lessen. :( Sen splittrades väl alla i princip som vanligt, eller rättare sagt skilde jag och Madde oss från Lisa. Sen kom Madde Larsson och sen stack Madde F, sen var jag med Madde resten av kvällen typ. Det var kul. Folk pekade på oss när vi gjorde babbi på dansgolvet, fattar inte varför! HAHA

Tog bussen till Linus. Vaknade upp och mitt hår var förstört, borde fan tatt kort på det, det var fan det värsta jag sett! HEHE

Chockbesked typ. IFK - IFE 5-2? Liksom vad händer med världen, detta trodde man ju inte! Var säker på att dom skulle vinna och grejer :S Ska ner och glo på sporten nu. Hejdåken.

Inga kommentarer: