tisdag 14 oktober 2008

Tisdag

Frågan är ju varför man är hemma med dåligt samvete vid denna tid på en tisdag. Jo, det kan jag tala om. För vår historialärare krävde att vi skulle va kvar i skolan till fem, kansk till och med senare, och det går tyvärr inte om man rider tio i fem. Sjukanmälde mig och gick hem. Jag hade fan betalat typ 200 kr i onödan annars; dom tror.

Glömde min väska hemma i morse. KUL. Linus var ju så snäll att han lånade ut sitt busskort till mig. Riktigt söt är han faktiskt. Ska nog till honom senare och lämna det tror jag :D eEhhe frågan är ju när man ska hinna skriva loggbok till projektet!

Funderar på att dra hem till pappa. Har några ärenden där så att säga. Fast frågan är ju om man orkar frågorna om varför jag inte är i skolan, föräldrar brukar ju inte förstå såna saker som att man var tvungen att sjukanmäla sig med mera.

Inga kommentarer: