tisdag 7 oktober 2008

Nu händer det igen

Är tillbaka från Getterön nu, har vart på klassresa med.. Aa, klassen. Hahaha, det var en minnesvärd resa, det vill jag lova. Kanske för att alla sov i samma rum och att man typ inte fått nån sömn inatt, eller för att drinkarna bestod av äpplejuice eller kanske för alla spökhistorier som berättades under kvällen? Är väldigt trött nu. När jag får lite mer perspektiv på den här resan tror jag ändå att jag kommer vara väldigt glad att den blev av :D

Kulikuli. Är i skolans bibliotek nu, har jobbat lite med religionen och projektarbetet. Det går framåt med projektet, med religionen är det lite så kallade komplikationer men det löser väl sig ^^

Snart ska jag ha utvecklingssamtal och sen ska jag hem, sen ska jag till ridhuset. Hoppas det går bra med Tarzan idag annars blir jag ledsen och kommer vilja stryka mig från tävlingen på söndag, vilket inte får hända.

Inga kommentarer: