torsdag 9 oktober 2008

Ella Ella

Bra dag idag tycker jag allt. Skolan var okej. Hahaha fick tillbaka historian idag, efter exakt 1 månad. Det var ju lite trevligt. Trodde först det stod inringat G/Mvh på pappret. Jag blev lite förvånad där ett tag! I övrigt var skoldagen bra, känner mig konstigt motiverad faktiskt. Vill ha bra betyg. Allt känns bra med projektarbetet och till och med Vildanden känns lite intressant.

Var med Madde när hon red nyss. Det såg faktiskt asbra ut. Hon red Tazan <3 Haha, hon måste ju fan fatta att hon rider bra nån gång men nejdå, alltid samma neggo :( haha.

Nu ska jag duscha, läsa Vildanden och sova. Är inte lika trött idag som de andra dagarna. Har faktiskt vart så trött att jag är stolt att jag inte sjukanmält mig, det har vart nära kan jag tala om.

Imorn blir det en bra dag,
som startar med vår älskade kurs;
Starta Eget.

Nåt att se fram emot :D hehehehalehlhlaöhhöhh

Inga kommentarer: