fredag 17 oktober 2008

Faktiskt roligt.

Lisas mobilblogg. Jag var nyss inne på den för första gången. LYCKAN i bilder<3 Så heter den ja, och den lever upp till sitt namn. Kul att se när bilder från dagen oväntat ligger ute på nätet :(

Igår var vi på teatern Vildanden vilket var förjävla tråkigt. Eftersom man redan hade läst manuset var det ju verkligen nödvändigt att ens gå dit, men Staffan, ta det lugnt. Vi gillar dig ändå, mer än vad du antagligen ens anar!... HEehheeh. Innan Vildands-katastrofen var vi tjejer i klassen och åt på Granada. Det var trevligt och gott.

Har bokat resa till LONDON nu! Så den 21 november beger sig Elin (jag heheh), Madde, Sara och Zerri (Förresten visste ni att jag och hon inte kan tala svenska? Det säger vakterna på Trägårn. Denne vakt såg oss och sen drog han denna slutsats, det tycker jag kännetecknar en äkta smart och svensk man) sig till London. Fatta kul. Sen kommer vi hem på tisdagen den 24:e.


Nu till en tråkig sak. Min mobil slutade utan vidare att funka inatt så nu är den inlämnad. Återigen får man leva med sin gamla mobil. Fattar fan inte vad problemet är med dessa Sony Ericsson C702 men de verkar fan inte kunna hålla mer än 1 månad. Nu är det fan andra gången jag får lämna in en mobil av denna modell. SURHETEN! :D

P.S.
Linns mat i måndags: lunch kl 12, 2 små äpplen kl 3, en kebab rulle på 6 minuter kl 8, hon var hungrig då. Men hon äter inte kött så det var med kyckling.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh gumman, jag har ju bytt namn på bloggen, LisaLindstroem.blogspot.se istället. :(

Elin sa...

ja det var fan dåligt av dig!! eheh