fredag 24 oktober 2008

Eurodiscohits

HAHA!

"Bratkulturen handlar om att ha så kul som möjligt och vägen dit går genom att beställa helrör på krogen och att sittdansa till spritmusik." Alltså detta är sjukt. Spritmusik? Ett sånt ord jag jag inte hört talas om, kuli. Den är säker bra, eller inte!

Ska hem till Madde om typ en timme. Vi ska kind of se på idol, jag, hon, Madde Larsson och Maddes syster. Det ska bli en trevvlie stund, om man slipper skåda Fredag hela veckan. Det enda jag vill se från det programmet är fan bögfamiljen.

Kul på filosofin idag. Trångsynta män gör mig galen. Hetsade väl upp mig lite som vanligt men vad gör det, det får dom allt tåla! För jag hade faktiskt rätt! HEHEHEHheeee. Vi fikade på lektionen med. Roger var för övrigt trevlig idag och FN firandet var en aning speciellt men men!

Ha det bra älsklingar he

2 kommentarer:

Linus Ternander sa...

ag hela veckan är visst bra :( Fast jag upptäckte ganska fort att du tyckte det var tråkigt sist vi tittade på det.

Linus Ternander sa...

Fredag skulle det första ordet vara men det ville inte vara med