fredag 24 april 2009

You might fall in love

Lyssnar på Faithless. Typ den enda låten med Social Distortion jag lyssnar på, men den är bra.

Jag har skrivit 3 sidor på filosofiinlämningen om vad ondska är. Seriöst... Min hjärna är mos och jag har inte ens gått in på huvudteorin än. BRA ELIN! Detta kommer bli ett helvete, att skriva klart denna imorn, eller söndag eller när det blir. Fast egentligen hade det kanske räckt med en mening, typ: "Lisa, den här uppsatsen är ondska." Tror dock inte det blir bra betyg på den.

Ska snart ner till Madde och ta en paus från denna skit! :)




Ja, (i brist på andra bilder) här har vi Axl Rose, inte så ful som man kan tro när man hör honom sjunga. Man kanske borde skaffa sig en tatuering? Eller rättare sagt, jag SKA göra det, när jag vet vad jag ska tatuera in.

Inga kommentarer: