onsdag 22 april 2009

Ah

Sitter här med kaffe i en tekopp. Jag är nöjd, för det är kanel i kaffet och det är gott. En dammsugare har jag också, så allt är fint :(

Nu är Madde i skolan och är duktig, hon har idrott stackarn. Det blev bara för mycket för mig, att tvingas byta om och springa runt i en hall just idag, så jag sket i det. BUSIG! Det var dessutom bara jag och Madde i skolan idag, ingen av de andra gummorna var där, jag blev ledsen. På riktigt :(

Jag ska snart ta bussen ner till staon, jag och Madde ska kolla på viktiga grejer till balen, typ pärlor till min klänning, handskar och skor. Handskarna är ju typ höjdpunkten. Så jävla sniggt.

Förövrigt blev matchen 4-4 igår. JAG DOG. Jävlar vilken bra fotboll. Det är lite annat än... eh ja! Torres var ju självklart höjdpunkten (enligt mig) hahaha. Vackerheten, det är vad han är. Ni kan ju skåda själva. Och icke att förglömma: han är grymmast. Så sug, ditt dumma Arsenalfan ;) HAHA


"det får inte du va om du tror det, då yxan om natta komma"
(Time, truth, hearts)

1 kommentar:

Frida&Lisa sa...

åh, gumman :(<3
ily / Lisa