söndag 5 april 2009

Control yourself

Alltså, det var en jävligt kul natt. Det var det.

Jag kan ju säga som Natto sade imorse: det gick fan överstyr. Haha. För det gjorde det :D En sinneskväll i den sanna bemärkelsen. Den kunde ju vart bättre i slutet, men vad ska man göra. Näe, vad ska man göra ärligt talat?

Det hela började iaf hos Anna, där jag, Madde, Sara, Madde, Lida och så klart Anna var. Sedan begav vi oss till Trägårn aka "Treggan". Där var det trevliga människor, bla Natto då. Och lite andra roliga. Mycket trevligt umgänge hela kvällen (nästan) och ganska bra musik förutom på slutet.

Jag har alltid undrat vad den där braiga låten på Trägårn heter ,men nu vet jag : MGMT - Kids. Så lyssna på den!

"varför skrattar min hjärna när mitt hjärta gråter?" hahahhaaHAH
Control yourself, take only what you need from it

2 kommentarer:

Sara sa...

Åååå, låten <3
Den är ju grym!

Elin sa...

sannerligen!