fredag 10 april 2009

Du är för rå, för rå

Jag har så jävla tråkigt. Har läst psykologi ett tag nu, fast jag vet inte vilka kapitel vi ska ha prov på, så förhoppningsvis har jag inte läst massa i onödan. Men jag har inga större förhoppningar.

Gårdagen hade man sett fram emot väldigt mycket, men som vanligt skulle man inte hoppats på att få en bra kväll, det verkar jävligt svårt nu för tiden. Eller den var bra hemma hos Madde och sen i början på Swing, när jag tänker på hur kvällen sedan utvecklades mår jag mest jävligt illa. Det fanns väl ljusa stunder, absolut, men vad fan.

Känslan just nu: Jag skäms, men samtidigt inte. Jag är även jävligt besviken och har dåligt samvete också. På ett sätt är jag glad, jag vill känna enbart den känslan, men det kommer massa rötet i vägen hela tiden

Inga kommentarer: