tisdag 14 april 2009

Fyfan ;)

Hahaha, det var så jävla roligt i ridhuset idag :D

Jag står och gör i ordning Diler. Natto står och fixar Creon i spolspiltan i andra stallgången, hon har två manliga vänner med sig. Sen plötsligt hör man hur hovar smäller som fan i golvet, hur hästen tydligen får årets damp (inte så kul egentligen). Alla hästar i min stallgång får ryck när dom hör att Creon blir rädd, ett sånt stort damp var det. Men det roliga är att man seriöst hör årets jävla mansvrål. Hästen hade tydligen slitit sig loss och "jagat" killen.

Alltså jag skrattar fortfarande när jag tänker på det jävla vrålet. HAHA

Ridningen gick bra förövrigt. Diler var jättejätteduktig som vanligt och allt gick fint, eller nästan iaf, jag är nöjd! Jag längtar sååå mycket tills tävlingarna, Brämhultshoppet på Pingstafton och Bollebygd veckan efter :D

2 kommentarer:

Sara sa...

Iiiiii=) Ska du vara med i Brämhultshoppet? Fan va kul!
Lätt att du kommer ha en liten hejarklack då!;)

Elin sa...

Aa det ska jag är tanken :) Aaa kom gärna och titta det vore roooooligt :D