söndag 12 april 2009

Påskafton

Detta kan ha vart den bästa påskafton jag vart med om i mitt liv. Det var en superbra kväll som började hos Frida, mys med mat, Singstar och med varandra :D Dans i Fridas kök till Pokerkväll i Vårby Gård, det var fint.

Kvällen bar sedan till Trägårn. Det var nog kul, förutom att jag inte ens minns vart taxin släppte av oss. Vi var inne på Trägårn ett tag, sedan fick jag och Madde L för oss att dra till Swing, vilket var kul för min del. Tyvärr var det en Fitta som stack fram och förstörde lite, men man antar att vissa inte har bättre saker för sig än att förstöra för oskyldiga människor.

Snart ska jag duscha, för att sedan ta bussen till Madde F, jag och Madde L ska förmodligen sova hos gumman inatt, det ska bli jävligt kul! :D Laga mat och sån skit är ju alltid bra, fast dyrt.

Nu är det dags
Föresten börjar jag få årets ångest över psykologin.

Idag är en bra dag, jag är glad, och alla vet nog varför :) PUSS

Inga kommentarer: