fredag 17 april 2009

Studentmössa

Sitter här i min studentmössa. Jag tog på mig den, kände att jag knapp kunde få på mig den först (jag var ju så dum att jag valde storlek 54, hur i helvete kunde jag göra det?) men när jag tryckte till så gick det. Det var något som knäckte till, men förhoppningsvis var det inte så allvarligt. Jag vill inte att den ska gå sönder liksom.

Hur som helst. Varför har vi blå band på mössan, vi som går samhäll? Det har ju vart rött förut, eller aa för två år sedan var det rött i alla fall, hur det var förra året vet jag inte. Men blått är ju flott, så det gör inget.

Hiehiehie. Morgondagen = heldag med mina flickor det vill säga Madde, Madde och Sara. Kanske någon mer. Vi ska göra trevliga grejer hela dagen, till exempel sola kan jag tänka mig. Sedan kommer alkoholen fram, det kan man lita på.

Det var roligt innan idag när jag och Madde skulle åka från parkeringen i stan. Det stod några bilar i kö vid sidan om Maddes parkeringsplats och hon fattade inte vad dom gjorde där. Sedan upplyste jag henne om att dom kanske väntade på att parkeringsplatsen skulle bli ledig. "Vem är det som ska åka då?" Säger hon. "DU!" säger jag. Smart Madde.


Bilden gör verkligen inte studentmössan rättvisa, men bloggar utan bilder är ju tråkiga har man hört ;) hehe!

2 kommentarer:

Sara sa...

Haha, Madde är smart!;)
Morgondagen kommer bli mycket rolig!
Iii=)

Zerri sa...

det är bra att du hoppar på trenden ;) Bilden behöver inte passa in eller vara bra alls, bara det är en bild ;)