onsdag 15 april 2009

One night and one more time

Satt nyss och lyssna på en asbra låt som min bror gjort med sitt band :) Fatta niice, dom har spelning snart och jag ska dit och fota och grejer! Jag blev verkligen positivt överraskad, dom är grymma fan.

Ska snart gå igenom det sista på mitt argumenterande tal. Jag ska ha om varför man bör vara en hora. Det finns faktiskt väldigt mycket att säga om det. Man tjänar pengar på en enkel sak och så vidare. Nej, nu skojade jag bara med er! Jag ska ha om varför man inte bör röka. HEHE det får man ju tänka vad man vill om, att jag har det ämnet. ;)

Fasiken, men hur som helst så gick psykologin bra idag, och jag hämtade min vackra studentmössa. Handboll på idrotten var kuuul.
Vi har sett Spiderman 2 nu också.

Vad mer finns det att säga. Näe inte så mycket kan tyckas.
Du är en jävla bög och jag hatar dig,
ah det är ett så fint uttryck :D

Inga kommentarer: