lördag 13 juni 2009

Someone like you

Jävligt nice igår :D Speciellt förfesten här var heeeelt sjukt rolig :O Sp06L for the win så att säga ;) hahaha.

Vi drog senare vidare till x&y efter förfesten. Där var det roligt stundtals så att säga.

Fan vad fult. Jag var nyss nere och mötte Pavel och lämnade hans wax till honom. Jag frågade vart dom tog vägen sen efter förfesten här. Han sa att dom hade dratt till Grand, men det var fullt där, och att de därför drog till X&Y sen. Då kom jag på det - jag träffade ju honom där och grejer. Minnet är ju inte vad det en gång var.

Hur som helst, fyfan vilka bra kompisar jag upptäckt nu det senaste. Därför känns det så jävla sorgligt att skolan slutar nu. Men vi måste ju absolut hålla kontakten - och det är inget jag bara säger.

Har en jävla ångest över en annan sak.
Fan vad dum jag är.

2 kommentarer:

karin. sa...

SP06L!!! Hoppas att ni hade trevligt på X&Y sen! och vi kommer lätt att hålla kontakten!

Elin sa...

Ja det är mer än självklart i mina ögon ;) nån som känner för en fika nån dag? haha :D