torsdag 25 juni 2009

Herz an herz

Såååe vad gör man egentligen. Har kommit hem från stan där vi solade, fikade och kollade i affärer. Sitter nu och lyssnar sönder en låt som faktiskt är bra fastän den är på tyska. Pratar med en gammal vän om att komma ner till göteborg nån gång mycket snart och gå ut på krogen. Känner att jag behöver duscha. Vill inte jobba imorgon men det blir väl ändå okej. Ska träffa Madde o Madde på stan om exakt 2 timmar. Har ännu en gång fått "bevis" på att jag hör hemma i Slytherin. Men jag är ju trots allt ett vattentecken och de brukar höra hemma där.

Så ser det väl ut just nu. Jag har ändå haft det jävligt bra dom dagarna jag har vart ledig nu men snart börjar allvaret så att säga! Jobba fredag och söndag är väl ändå för perfekt. Tyvärr är jag ledig väldigt bra dagar nästa vecka, men vad gör det när Madde o dom ska till kusten liksom?

Jag tycker det är så jävla fjortis att citera på tyska. Speciellt när själva låten är en fjortislåt. Så därför skiiiiter jag i det :)

Puss på diiiiig

Inga kommentarer: