fredag 5 juni 2009

åh jesus

Åh jesus om du nu fins, jag och madde sitter här och har jhust sdett pä edarem. FDyfsn.
Hna är så jäkv arolig. Visistter här och småskrattar åt att jag ändå haJag vet att jag skriver illa. fufa.n va sa di? v IYAR KNACKAT PÅ HOS JENNIFEWR O DOM FYFAN AD ROLGIT ATT DET ÄNDÅ VATR YP VTVÅ KILLAR DÄR SOM TYP SPYDED LLER NÅT VEM FANVET. ojdå capds lok var famn innr. Madde äer typ edarek oc nu får jkag typ hicka. ja hivksr jg. undrar vad madde f gör nu men det äväl kul. min macmke är jhär opcoch jag gillar den"
# ja gillar föärsöket till et hälart <3

sov gott nu ska vi vi typ snacka skit innan vi somnar nånmnarån stanz i huset kanske i bastuin fyfan vad jag har onyker hica by asså det är inte okjer! fyfan::d:d:d::d:dD.D.D.D gillar INTE FIT

HEJFÅ FGITTA

Inga kommentarer: