söndag 14 juni 2009

Omg och 2fm

Dags att städa här inne?
Ja. Ser förjävligt ut :(

Igår var vi på Trägårn. Vet inte hur det kommer sig men jag har inte jättebra minne från kvällen faktiskt. Vi var på Swing också, det var gratis inträde. Vi gick in och det första vi tänkte var: vart fan är kassan? Hehe nice. Det fanns ingen.

Just nu känner jag mig ganska vemodig, om man säger så. Jag är liksom inte helt på topp så att säga, och jag tror jag vet vad det beror på. Det beror helt enkelt på att jag och många andra går in i ett nytt stadium i livet, något helt nytt väntar och jag känner mig inte trygg i det. Jag hade faktiskt kunnat göra väldigt mycket för att få gå tillbaka till skolan imorgon och träffa min underbara klass. Jag vill träffa alla igen, jag vill inte tänka på att våra dagar tillsammans officiellt är över. FYFAN! Jag blir ledsen.

Ikväll ska jag ut och äta med Madde och Madde :)
Puss på dig söti

Inga kommentarer: