söndag 7 juni 2009

Skona mitt lifv.

Om någon ändå hade velat göra det.

Gick sååååå fruktansvärt dåligt idag! Jag skäms verkligen, tur att det inte var någon stor tävling så att många skådade mina fula ritter. Jävlar vad hemska dom var. Det berodde bland annat på att galoppen var jävligt dålig, anledningen till det vet jag inte riktigt. Han kändes trött.

Hur som helst. Blev placerad som tvåa i första klassen (85 cm) och ja, det förtjänade jag INTE! Var dock typ 4 st som blev tvåa, vettefan vad det var för bedömning, vet inte om dom ens själva visste det. Sen i andra klassen (95 cm) gick det lite bättre, mycket bättre runda, trots dålig galopp. Vi var felfria i grunden, vilket jag är nöjd med. Sen att jag var nära på att ramla av i omhoppningen är ju en annan femma. Men man får nöja sig med det lilla här i världen :(

Ska snart till Jennys stuga, det ska bli mysigt :D Alla i klassen ska samlas där. Vi ska inte sova över, men det spelar inte så stor roll tror jag inte, bara man får träffas och ha trevligt. Har bränt en skiva nu också, hoppas den blir nice.

Måste nämna gårdagen! Började jävligt bra hos Natto, med lite vin och sådär. Detta var INTE planerat :D Vi såg matchen, gjorde smoothie (ingredienser: jordgubbar, brjönbär, mjölk, vin, vodka, citronsaft, cider) som blev god, trots allt. Vi kollade på matchen. Sen drog vi in till Trägårn, så gott som nyktra, vilket var en spännande upplevelse. Hieheihe. Fygi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han var nog trött efter tävling två helger i rad - det kände jag iallafall med Power när jag var iväg och tävlade två helger i rad.. Grattis till placeringen iallafall! :)

Elin sa...

Ja det kan mycket väl hända, dom går ju väldigt många lektioner nu också när så många är halta osv :/ tackar tackar :D