fredag 5 juni 2009

Daogen i sin helhet

Vaknade av att jag hör Madde Larssons röst i vardagsrummet som säger.. "I just love 30 rock!" Vad i helvete. Då var klockan runt tio. Det snurra i hela huvudet men eftersom hon inte visste hur man satte på TVn blev jag orolig och gick upp. Märkte lite diverse trevliga saker, som att det låg en halväten macka här vid datorbordet. Och jag minns inte ens att vi gjorde mackor, bara att vi åt dom (och tydligen lämnade kvar lite).

Det var en mycket trevlig kväll igår med andra ord.
Det var inte så stökigt nere i rummet heller, det gillar vi :D Så jag hoppas Fez o de andra sov gött, det tror jag dom gjorde.

Har förövrigt vart på bio nyss, jag vet inte vad filmen hette, men det var en skräckfilm och jag blev ganska rädd emellanåt. Det var trevligt, ja. Godnatt! :D

Inga kommentarer: