lördag 27 juni 2009

Blandade känslor

Det gick väl bra att jobba igår, fast det var lite kiligt att jag knappt fick en enda blund i ögonen på hela natten. Vet inte varför. När jag precis skulla somna trodde jag att jag inte skulle vakna upp igen, att klockan inte skulle ringa. Det gjorde den inte heller, men eftersom jag var vaken gick jag upp 05.50. Inte livet.

Kvällen var jäkligt trevlig däremot. Vi kollade på Sverige-England och jävlar vad irriterad jag blev när Sverige förlorade, dom var värda att vinna. Minst sagt. Sen kollade vi klart på Band of Brothersboxen, synd att inte kunna kolla på det mer, vi får skaffa nån annan box ;) Sen kollade vi på en asdålig film, men vad gör det i bra sällskap liksom? Gick och lade mig typ vid 4 inatt, det är så det ska vara.

Ikväll vet jag inte vad som händer, ska i alla fall till Madde o sola snart. Jag önskar att jag var 20 och att jag inte jobbade imorgon. Ännu en gång är man för liten, MEN GUD VAD OVANLIGT! Inte. Men grattis på 20års dagen i alla fall :)


Och denna anlände hit igår också, nice.

Inga kommentarer: