torsdag 11 juni 2009

Ah nice

Fint väder idag. Det är väl kul, men med tanke på att det regnade igår och att det kommer regna imorgon hade det lika gärna kunnat regna idag med, jag blir ju nästan lite förbannad. Att det ska regna imorgon får mig osökt att tänka på orden: vad i sunkråttans skithål är det för mening?

Balen var för övrigt nice igår. Hehe, speciellt med tanke på att Stäfi blev min bordsherre eller vad det heter. Haha, fina tider det här alltså. Maten var god och det var bra musik, fast i slutet dansade jag med skorna i handen. Skoskav :( Men det var en bra kväll! :D

Imorgon ska vi ha det så förbaskat roligt. Om man tänker efter lite närmare på saker och ting så kan det faktsikt hända värre saker än att det regnar. Flaket man åker på kan tex. bli utom kontroll och gå bärsärkargång i 100 km/timmen på allégatan, eller så kanske hela skiten välter. Eller så får man en elchock för att vatten kommit in i ljudanläggningen. Det ni!

Lite regn ska inte förstöra min student, det är det jag menar. Jag har iofs seriöst drömt mardrömmar om att jag vaknar av att regnet slår mot rutan just imorgon, men vad fan.. Jaja. Skit samma :D Festen imorgon kväll kan inte gå fel!

1 kommentar:

Lisa sa...

"Flaket man åker på kan tex. bli utom kontroll och gå bärsärkargång i 100 km/timmen på allégatan" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA