tisdag 22 juli 2008

Ni är ju roliga ni

Ska snart sova. Varför är jag så trött hela tiden?

Kul dag idag. Mycket ovanlig. Var först i stan med Madde och Sammi. Vi skulle sola, men det gick ju inte för solariet var stängt :( Öppnade 12, vi kom dit 11. Surt. Vi hängde iaf med Madde när hon solade på ett drop-in solarium, i 6 minuter :) Hehehe, värt. Eller hur annars förklarar man det, onödigt kanske?

Åkte sedan hem. Efter luncen gjorde jag något mkt ovanligt, åkte med mamma och hennes kompis till Knalleland. Detta resulterade i bra saker; vi träffade min "moster" (morbrors fru) och jag pekade ut till henne vad jag ville ha i födelsedagspresent :) Lyckat, valde en sak jag såg igår som jag vill ha, men som jag inte hade lagt ut pengar på själv. Sedan gick vi i diverse affärer och jag fick ansiktsvatten också. Bra det.

När vi kom hem hände inget på ett tag. Sedan åkte vi ut och övningskörde. Hahaha, varför går det alltid strålande när jag kör med mamma, men dåligt med pappa? När jag kör med pappa får jag kärringstopp hela tiden och växlar inte ens till tvåan. Men med mamma kör jag i princip på alla växlar, kör på riktiga vägar, kör i rondeller.. Ja, riktigt bra gick det iaf idag. Vi körde iaf till Rångedala och kollade på mammas farfars grav med mera. Kul att se dom gravarna, jag hade antagligen aldrig fått se dem annars.

Imorn ska jag jobba. Sedan ska jag till banken. Ska få koll på min egna ekonomi. Det ska bli väldigt intressant fakiskt. Något att förhoppningsvis se fram emot, om det nu inte blir katstrof.. Hehaheah

Inga kommentarer: