tisdag 29 juli 2008

Changes

Idag har jag tonat mitt hår. Till en mörkare nyans. Man ser verkligen ingen stor förändring, håret har bara en jämnare färg. Eller, lite mörkare ser det förhoppningsvis ut ;) Känner för att fortsätta ändra min hårfärg i fortsättningen, detta var ju skojjigt!!! Hehehe

Efter detta drog jag, Madde och Madde till city (såklart) och sen hem till Anna. Senare kom även Sammi. Det var en trevlig stund, vi gjorde inget speciellt. Sen drog alla till Spice and Rice och jag och Madde (F) drog då hem.

Är ledig imorn och på torsdag, fyfan vad gött. Planerar att dra ner till stan imorn och handla smink eller något. Håller på att förnya min "look" ganska mycket känner jag, med hårfärg och kläder, så varför inte smink också? Hahaha

"Segeltåget schtek haha"

HAHAHA

Inga kommentarer: