fredag 18 juli 2008

Jadu min vän

Igår var fan en rolig kväll ändå.
Lyckad, den mest lyckade på länge faktiskt.

Vi var först hos Jennifer, jag Madde, Mia och hon då. + hennes hund Frippe. Han var faktiskt väldigt söt, han verkade va en snäll hund... Och jag brukar faktiskt inte gilla hundar :D
Efter att va vart där en stund drog vi vidare in till Trägårn. Det var konstigt att vara där så tidigt, plus att det inte var så många där från början. Det kändes lite konstigt, men under kvällens lopp kom det fler och fler personer, träffade faktiskt många trevliga.

Åkte sedan hem till Jennifer på efterfest. Somnade kanske vid 4-5.

Vet du förresten vad jag tror? Jag tror att saken egentligen handlar om rent kontrollbehov. Plus ett behov av att förstöra för mig hela tiden. Jag tror inte du vill mitt bästa. Ibland känns det som om du vill att jag ska må dåligt. Och vad du än tror, så har jag problem med saker du gör också. Jag accepterar dom ändå? Ingen kan vara perfekt! Men om det är det du vill så..

Inga kommentarer: