måndag 14 juli 2008

Forgive but not forget

Tjaa.

Jag vet att jag inte uppdaterat på länge. Jag vet faktiskt inte varför, men internet har typ försvunnit ur mitt medvetande den senaste veckan. Hur detta kommer sig vet jag inte, men varför klaga. Vem fan vill leva ett internetliv.

Fyllde 18 i fredags, om nån missat det. Det var en misslyckad kväll :) Så vad mer kan man säga om den? Framåt natten blev det iofs roligare, men det var jävligt hemskt där ett tag med alla bråk och så.

I lördags var jag med mina vänner hos Madde först, sen på Trägårn. Folk är ju fan konstiga ibland :) Det vill säga, vem fan tar på nåns röv från ingenstans? Jo, äckliga killar gör det. Dom finns även på Trägårn kan jag lova. Måste prova Swing nån dag. Sen ska jag avgöra vilket ställe som är bäst/värst, Linus ;)

Igår var jag med Linus. Vaknade vid två och sen köpte vi mat, lagade den, såg på film, lade oss. Sen har båda jobbat idag också :( :

Har några saker att se fram emot i veckan:
  • Imorgon: köpa mobil
  • Onsdag: vara med Madde o Sara
  • Torsdag: vara med "MK" + kanske nån mer

Ja, det var väl det jag planerat in.
Plus att jag ska va med Linus också ;)

Inga kommentarer: