torsdag 24 juli 2008

Fy fasan

Idag är det varmt ute, riktigt varm. För varmt för att det ska vara kul att vandra i en djurpark i 8-15, dock såklart även tillräckligt varmt och soligt för att man ska hinna få en äcklig t-shirtbonnabränna. Jag gillar det verkligen inte.

Igår jobbade jag. Sen drog jag till banken. Var sedan med Madde och Sara på Elfsborg och det var ju ganska onödiga pengar. Det enda positiva med det var att man fick umgås med trevliga människor (Madde, Sara, träffade även Natto) men så som min ekonomi ser ut nu är 70 spänn ganska mycket för en match som man egentligen ville se.

Imorn ska jag på Kent med Linus. Känns inte alls så. Man har ju knappt ens tänkt på att man ska dit, helt sjukt egentligen. Fan att jag jobbar imorn och på lördag, annars hade det vart perfekt.. Åhh. Jävla helveteskap. Det är inte heller bra att jag har typ 2000 spänn att leva på nu i en hel månad, resten av sommaren... Och vilka utgifter som ligger framför mig. Jävlar helvete!!!

Lyssnar på Coldplay. Mycket bra musik kan jag tala om. Nu är det bara att vänta på att mitt TV-program ska börja klockan 20.00. Sen ska man som sagt upp och jobba imorn igen... Fyfan vad jag inte vill jobba i det här vädret. Mycket hellre regn.

Inga kommentarer: