söndag 27 juli 2008

Dessa dar

Mycket har hänt sen sist. Har jobbat varje dag. I fredags var jag och Linus på Kent, mycket mycket bra konsert. Bra låtar med mera! I lördags hade jag "kalas" för mammas släkt, var sedan med folket på trägårn, inte så länge men en stund i alla fall. Trevligt.

Idag efter jobbet kom Linus hem till mig. Senare kom även min morbror med familj och jag fick min efterlängtade tröja, eller skjorta kan man kalla det. Verkligen bra att jag träffade Lisa på MQ.

SATAN vad varmt det är... Är i mitt rum hos pappa nu. Herre min själ. Jag tror seriöst jag ligger på avlidningsgränsen. Eller ja, egentligen inte, men alltid ska man ju klaga på något, eller hur? Fastän man egentligen har det jävligt bra. Men om nåt kommer och stör blir det ju ett jävla liv. Visst är det så?

Ska snart sova, är lite trötter. Imorn ska jag antagligen fika med Madde och nån mer, på onsdag blir det kanske hårtoning?! Hahaha, det kan bli jävligt intressant. Inte likt mig. Men vad fan är likt mig då liksom.

Inga kommentarer: