tisdag 1 juli 2008

You lie - July

Idag började juli. Heh, någon (dvs. jag) har skrivit in "Nu är det Nära!" i min gymnasiekalender. Ehee. Det är inte alls nära. Ok, jag fyller 18 år om 1.5 vecka, på så sätt är det faktiskt relativt nära. Men det hjälper inte mig mer nu, än det gjorde för ett halvår sen. Jag är ju fortfarande inte 18 bara för jag är NÄRA att vara det?

Fast jag bryr mig faktiskt inte om att jag inte är 18 nu och har ingen anledning att klaga. Inte denna stund i alla fall. Varför klaga då? Kanske har blivit en dålig vana. Varför skriver jag ens om detta ämne som faktiskt är mycket icke-relevant?

Okej, inlägget började med att handla om: ingenting.

Inlägget kan ju fortsätta med att handla om något roligt. Idag var jag, pappa och Linus och kollade på vår nya bostad. Eller min, pappas och Gustavs blivande bostad. Vi ska flytta in i lägenheten i februari troligtvis. Det är en lång tid men den som väntar på nåt gott... väntar alltid för länge, eller hur? Såg jättefint ut. Riktigt nöjd med mitt rum. Fyfan, fyfan, kunde inte blivit bättre. Och jag skriver inte med nån ironi :D

Mäklarn, eller vem fan det var, trodde jag och Linus var syskon. Hoppas han inte såg nåt som kan misstolkas som mycket mystiskt, om man ser det ur ett syskonperspektiv. Heheh.

Snart ska jag sova. Hejdå

Inga kommentarer: