torsdag 11 november 2010

Vad ska man säga? Man bor inte ens i Borås längre men ändå angår det en, ändå snackar folk i ens närhet om det, ändå kommer det till ens vetskap att en viss hemsida skapats. Självklart är det www.borasfinest.com (Borås Finest) jag snackar om, vad annars liksom? Känns verkligen som om jag befinner mig i Borås fast jag befinner mig i Oslo, Norge. Så mycket snackas det alltså, och då är det illa. Verkar som om det är vissa 92or som skapat sidan och jag hoppas verkligen att sidan läggs ner snart, detta kan ju fan skapa problem för skaparna om dom inte tänkt på det?! Så min åsikt: lägg ner sidan nu, tack!

Sjukt att internet är en sån del av ens liv nu för tiden. Att man kan behålla kontakt med folk så enkelt och att man kan behålla kontakten med vad som händer i ens gamla hemstad så enkelt.

Vad fan händer härnäst?

Inga kommentarer: