onsdag 24 november 2010

Rätt mycket har blivit uträttad de senaste dagarna;

- Vart på Ikea och handlade bland annat skålar, vispar och lite andra nödvändiga saker. Sen köpte jag lite roliga saker också det vill säga doftljus... Failet var att dom inte hade julgran. Anledningen till att vi åkte dit.
- Vart på gymmet.
- Fört över pengar mellan mina konton och köpt biljett till Stockholm den 10e december! Kan knappt fatta att jag bara vart i Stockholm en gång i mitt liv.
- Betalat mammas räkning på hela 26 kr.

Och nu är man förbannad för att Uppdrag Granskning står på i bakgrunden. Dagens samhälle säger jag bara! Två nittonåringar som sålt en fjortonårings kropp? Är detta normalt eller?


Var tvungen att bifoga en extremt bra bild på ljusstakarna Madde tog upp. Julstämningen sprider sig lite i alla fall.

Inga kommentarer: