söndag 14 november 2010

På det sista har jag verkligen tänkt på hur mycket jag saknar ridningen. Jag har inte ridit på hela det här året, känns jävligt tomt, nästan skamligt... Hade gjort vad som helst för att få jobba med hästar här uppe, nästan så man ska börja se sig omkring efter ett sånt jobb. Fick lite ångest när jag såg gamla bilder på bdb (av alla jävla ställen) från Brämhultshoppet och diverse tävlingar för några år sedan.

Rune i Vara år 2007. Gota Cupen eller vad det hette. Gick bra, vi blev dubbelnolla i alla fall.

Golden Fire, typ 2008 tror jag det var. Sjukt att man kunde rida c-ponny fortfarande då.. Hahaha. Blev i alla fall placerade.

Diler och jag på Brämhultshoppet 2009. Blev placerade. Sen några veckor senare var vi med i Bollebygd också, gick skiiitdåligt fast vi blev placerade där också. SJUKT!

När jag kommer hem till Sverige igen finns det i alla fall inga tvivel - jag ska fortsätta med ridningen. Det finns inga andra alternativ. Och jag längtar verkligen. Trodde aldrig jag skulle säga detta, men ibland saknar man faktiskt Borås Ridhus... Saknar hästarna grymt mycket i alla fall! Så ta hand om dom där hemma.

Annars då? Jag och min kära föredetta emo-vän Frida var ute på promenad innan. Vi gick vid Akershus fästning och massa sånt, var lite kulturella. Eller försökte i alla fall. Konstruktiv användning av helgens sista dag.
Gött med en lugn helg, för nästa helg blir sannerligen inte lugn! Ser verkligen fram emot att få träffa alla tjejer och fira den stora dagen - Fridas 20års dag...

1 kommentar:

Amanda Nilsson sa...

Åh härlig bild på Diler :)
Han och jag skulle tävlat i tranemo förra söndagen, men blev inte av för både han och jag blev sjuka. Men vi drar faktiskt till brämhultshoppet och tranemo nu :)

http://ryttaramanda.blogg.se