måndag 8 november 2010

Hörde jag fel eller hörde jag att den nya "Lasermannen" blivit tagen nu tillslut? Hoppas det inte var Laserturken som tog honom bara, då kanske han lämnade in honom utan huvudet, du vet... Jag och Madde kan fan inte sluta skratta åt honom, haha.

Och just det, en fråga mitt upp i alltihop (som Inge Snygg säger); varför har jag ont i lungorna typ? Kan inte andas in som en normal människa. Kan inte andas in helt och känner en tryckande smärta typ. Vem vet, kanske är en ångestattack på gång? Fast ne.

Annars #1; Hoppas att veckan kommer gå fort, som typ alla andra veckor har gått! Den här veckan verkar nämligen bli extra jävlig, tre beställningar fick vi in idag. Och dom ska va ute imorn alla tre. Vem faaan orkar börja jobba halv 7 liksom?!?!

Annars #2; Var på gymmet innan. Tania och Anton kom förbi, hoppas att dom börjar! Voore kul att, få ännu lite mer sällskap, trots att jag redan har Frida Sanna och Madde...

Annars#3
; Lyssnar på One med Swedish House Mafia. Så kallat gammal vid det här laget, men får en dålig känsla av den, samtidigt som den är rätt bra. Lite X&Y över den, lite Exellent. Och det betyder inte nåt bra.


Jag och söta Tania på bussen i helgen. Hiiiiiiho

Inga kommentarer: