tisdag 9 november 2010


För några dagar sen var jag tvungen att bevisa för Madde att svenskar är bland de grymmaste i världen på att göra musik. Räknade upp ett antal grupper/artister, bland annat Robyn, Roxette, Johnossi, Anna Ternheim, Kent, Basshunter (eller nej det sa jag inte), Lykke Li, In Flames, The Cardigans, Abba, Carola med mera. Vissa av dom här är ju faktiskt världskända, sen får vi inte glömma han i Idoljuryn som skrivit låtar till massa kända artister, typ Backstreet Boys o dom om jag nu inte minns fel. Fan vad grymt. Lyssnar på Roxette just nu nämligen, dom är faktiskt jäkligt bra. Finns det fler kända svenska artister?

Borde äta nåt men är inte hungrig. Alltså det var en HELVETESDAG på jobbet idag. Den tar nog priset över alla andra rötna dagar, vilket är jävligt många. Den här dagen var värre än den gången vi fick springa till butiken 10.40 vilket fan säger ALLT. Rööten!

Imorgon ska vi gå på Sannas spinningpass! Det ska bli skoj, fast känner att mina knän är på väg att kollapsa. Fanimig snart dags o köpa rullstol, jag är seriös. Detta kan inte sluta bra.

Nej, detta kan verkligen inte sluta bra mina vänner.

Inga kommentarer: