söndag 3 januari 2010

Jaha, tiden har gått alldeles för fort för imorgon flyttar vi fan. Och ikväll blir det avsked, precis som det blev 3e september. Känns ju förjävla rötet alltså :(

Sitter förövrigt och lyssnar på Affes definition av riktig techno. Vet inte vad jag ska tycka men känner mig hur som helst som en riktig fjortis.

På tal om fjortis så var gårdagen rolig, förfest hos Fridas bror och massa roligt folk. Blev väl en del äckliga drinkar, typ gammal röten Martini med sprite med en touch av billig champagne. Eller vad det var. Sedan tog vi taxi ner till Torget och sen drog vi in på Harrys, det var ruligt. Kvällen tog slut alldeles för fort och jag tror inte jag vill se vimmelbilden från igår heller.

Va fan, ska handla mat snart som jag ska ha med mig upp. WTF! Ångesten infinner sig.

Inga kommentarer: