måndag 25 januari 2010

En helt vanlig dag i Oslo:

Går upp en kvart efter Frida, går ut till det gemensamma rummet, sminkar mig med Frida och Felicia. Tar och äter frukost, går till jobbet halv 8. Är där en kvart i åtta, går in på facebook i en kvart, tar en kaffe.

Jobbar 8-18, två timmar övertid. För att visa att man är en seriös arbetare.

Går hem, kommer hem halv 7 eftersom man gör nödvändiga inköp på Kiwi. Fixar någonting att äta, sitter vid datorn i nån timme, kommer på att man behöver duscha. Tänker FUCK. Går och duschar, sitter sedan någon timme till vid datorn, blir pigg, inser sedan att man behöver sova. Linkan kommer in och cpar och irriterar Frida som snackar med Maijanen. Gör Jennifer sällskap ute. Snackar med Blmn på msn och skrattar lide. Vill att Affe ska komma in på msn eller skype men det gör han inte för att hans dator har kraschat.

Går och lägger sig och funderar några minuter innan man (förhoppningsvis) somnar i tid. Vaknar mitt i natten av att Madde snarkar och blir förbannad.

Så, det är väl hur det går till här ungefär. Living the dream!

Har kommit på att jag och Frida verkligen spenderar 24 timmar om dygnet tillsammans. Vi sover i samma rum, jobbar på samma jobb, står till och med kanske max 4 meter ifrån varandra när vi jobbar. Enda gången jag inte är i närheten av henne är när hon duschar på morgonen.. Shiet assåe! Tur att jag gillar henne då.

Min skevande vän och numera min andra hälft

Inga kommentarer: