fredag 22 januari 2010

Fan vad gött med helg. Dags att sova ut, inget festande här inte, vinflaskan får vänta några veckor.. eller någon. Fan vad duktiga vi är, vi festar knappt längre. Det trodde ni inte va? Ingen partysvensk här inte!

Kan meddela för de som bryr sig, väldigt många tror jag, att jag förmodligen kommer kunna åka med på karibienresan! Gud finns :D !!!!!!!!! Eller aaaaaaaaa, det har man väl trott många gånger.. och då har det visat sig va fel :D Nä fyfan. Hur som helt, om allt går enligt planerna är jag i karibien just nu om en månad. FLOTT!

Kom på en intressant sak idag på jobbet, det var som en uppenbarelse av mina egentliga tankar. Kom på att jag omedvetet går runt och tycker att Norge är en sämre version av Sverige. En fejkad version. Tror det har mkt med språket att göra, jag menar vad faaan ska man tycka. Man kan ju inte ta en jävel seriöst. Haha. Och kolla idrotten va fan. Det enda de har är fan olja.... Fan vad elakt. Men jag gillar norrmän ändå, tror jag, dom är ju för fan våra grannar. Typ.

Bifogar en bild som jag hoppas tastar er alla

Inga kommentarer: