onsdag 13 januari 2010

Jaha, så vad händer egentligen i Oslo då?

Sitter i soffan i allrummet. Jag är uppe tidigt idag eftersom jag har vart på anställningsintervju. Det var andraintervjun för säljjobbet på Teleperformance, och jag ska i så fall arbeta för Tele 2. Born to be cheap, ni vet. Det jävla fula fåret som jag hatar. Han jag pratade med sade i alla fall att det hela såg mycket positivit ut, så man får väl hoppas.

Senare idag ska jag till Burger King på intervju, gruppintervju. Madde och Frida ska också dit så det är fan scoring. Imorgon ska jag till Nettkatalogen på intervju också. Och så har Mc Donalds också hört av sig om intervju men jag har inte fått tid än. Sen hörde BIT av sig också. SJUKT!

Igår när jag skulle lägga mig kändes allt allmänt skevt men efter att jag fått ett mindre utbrott och skrikit : "JAG FÅR ETT PSYKBRYYYYYYYYYYYYYYYYYYT!" ordnade sig allt. Jag pratade en stund med Affe också och efter det kändes allt mycket bättre :) Man blir på så bra humör!

Saknar min familj (Gystaf) hemma i Borås. Och så saknar jag mina fina vänner också :( Vill hem och hälsa på snart, och gå till X&Y! Bara för att jag KAN :D

En allmänt tråkig och ful bild på köket här i dess glansdagar

Inga kommentarer: