torsdag 7 januari 2010

Herrejesus. Det går lite utför nu känner jag! Frida går runt med sin dator i lägenheten med camen på och visar sin mamma hur det ser ut här. Ser ju bra ut... Verkligen. Fridas pappas kommentar: "oj, vilket jävla ghetto, bor hon där?"

Nu trampade Madde i min disk också så nu blev det kalabalik här. FIIIIIINT

Vi har tatt lite LIVING THE DREAAAAAAAM-kort innan och dom blev ju fina. Vissa finns att skåda på Fridas blogg. Varning; dom är fula.

För er övriga information kan jag säga att Richard sitter och läser upp saker från tjuvlyssnat.se men jag tror inte nån lyssnar. Och nu snackar han om k-gudn och nu drar han en historia, men jag vet inte om nån lyssnar fortfarande för alla är innei datorlivet. Och idag har vi sökt massa jobb och gått till bemanningsföretagen!

Näe, blir det harpan snart?

Inga kommentarer: