torsdag 26 februari 2009

Tjyv

Nu när jag och Gustav bor här hemma själva så känns det lite märkligt. Eller det som känns märligt är att han inte är hemma än. Jag börjar ju bli orolig :( Eller inte, men jag börjar undra.

Hur som helst, satt nyss och spelade lite på hans gitarr. Jag kommer ihåg när jag själv försökte lära mig spela gitarr. Det var sommaren 2005, och visst lärde jag mig ett par akord och kunde spela med till en del låtar. När han däremot gav sig fan på att han skulle lära sig spela för nåt år sen, då jävla gick han in för det. Nu är han rätt grym faktiskt, spelar i band (som snart ska spela in en demo vad jag hört? Eller har han lurat mig?) Dessutom har kostar hans gitarr 14000, tur att jag inte tappade den.


Hittade ingen bättre bild :(
Men nej man kan ju inte påstå att vi är lika.

2 kommentarer:

Linus Ternander sa...

Nej det kan man inte påstå.

Jennifer sa...

Nej man kan inte påstå det.