torsdag 5 februari 2009

She's so

Snart ska jag och mamma åka ut till mormor. Ska övningsköra ut dit, det kan ju gå hur som helst men men :D Hoppas ju att man överlever iaf. Fast nu låter det som om jag är typ värsta dåliga bilföraren men jag är faktiskt inte så dålig.

Ja, dag var det en röten dag i skolan. Kan ha berott på att Lisa inte var där? :( Jag vet inte. Jag hade ont i huvudet och skit, och så var inte Lisa med på redovisningen heller. Vi hade ingen powerpoint eller nåt såå ja ^^ Men det är över iaf.

Och just det. När Gustav är rik ska han ge mig pengar, det lovade han. Lika bra att skriva det så jag inte glömmer det. HEEEEEEEEEEEE där fick jag honom allt.

Imorn blir det en trevlig fika. Sen är det Madde Larsson som gäller.
Det kommer bli en fin dag (förutom Rogers idé om att ha religionuppsats på sista lektionen. MAN BLIR JU BESVIKEN PÅ DIG ROGER :D)

Puss hej sötnos,
love ya

Inga kommentarer: