tisdag 17 februari 2009

Dillan


Idag gjorde jag iaf ett tappert försök att få ett hyfsat kort på Diler. Det gick väl inte så bra. Men såhär ser han ut när han är snäll, när han inte vill döda, för tro mig det vill han. Att handskas med honom kan sluta i mord när som helst. Han sparkar med både fram och bakhovar, och han MÅTTAR in sparkarna. Han bits också. Men han är en höjdare i hoppningen!

Vi ska ut och tävla om två veckor, fick man reda på idag. Typ. I Tranemo. Cilia och Kicki ska också åka Fatta skojigt eller vad? Om det går bra och om man överlever alltså. Vi ska tävla 90cm och kanske, kanske 1 meter också.

I övrigt har dagen vart sådär. Somnade seriöst halv 4 imorse och gick upp klockan 7.
Men jag var faktiskt glad.

Hur som helst så känns det bra att det händer lite i livet iaf.
Fick faktiskt min klänning idag, den som kan beskådas nedan, den satt bra :D NÖJD.


En del av mig som ofta glöms bort?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åå=) Ska du tävla i Tranemo? Är det ET:s ridcenter? Vilken dag?

Kram

Elin sa...

Nej det är inte ET:S tror jag tyvärr :S men jag trodde inte dom hade två stycken stall där eller så^^ hehe det är den 8 mars :)