torsdag 19 februari 2009

Impulsivt

Lyssnar på en fransk låt som Alex skickade till mig för nåt år sen. Frågan är vad dom sjunger om. Men jag gillar den trots att jag inte fattar nåt. :(

Madde ringde mig nyss. Hon ska rida klockan 7, eller, det är väl snarare så att jag ska rida då. Hon fick nämligen den nya hästen, Kenny, som verkar ha damp eller nåt? Hon ska rida klockan 8 också, så hon tänkte väl vara snäll och ge bort en ridtid till mig :( Eller vi säger att det är så iaf. Men varför skulle jag klaga? Ska bli spännande ;)

Hade historiaprov idag, INTE KUL. Det gick dock bättre än väntat, tack Gode Gud, det kanske finns hopp för ett högt betyg trots allt. Heehe.

Madde Larsson måste dessutom vara en av dom sötaste som lever här på jorden. Jag vet inte många som skriver såhär till en:

madeleine larsson säger:
du skulle passa i den :D du är ju brun och så
madeleine larsson säger:
den hade verkligen passat dig

Det är alltså den här bikinin hon pratar om.


1 kommentar:

Anonym sa...

åh, hon är ju gumman!