onsdag 25 februari 2009

A secret nobody knows

Liiiivets dag.
Idag har jag vart glad!

Det började inte så bra med psykologi, måste verkligen plugga söönder på den skiten, men det får väl funka då. Blir inte kul, men man kan ju inte ha kul hela tiden :(

Vi åkte sedan så vi var i ishallen vid 10, där det kom fram att det blivit nåt konstigt med bokning av hallar eller nåt, det var uppvisning i den "stora" eller vad man ska kalla det. Men nöjd var väl jag ändå, trots att det ibland var för många åskådare för min smak. Det var jävligt kul att åka skridskor i alla fall, dock fick vi inte åka så länge eftersom A-laget skulle träna vid halv elva. Det var ju iofs intressant att skåda så varför inte.

Efter ishallen åkte jag, Madde, Lisa A, Linn och Hanna till Eest, (eller East?) och åt. Jag vet inte hur det stavas. Det var sushi iaf, kul att ha provat på det fast Madde höll på att spy. HAHA. Trevligt iaf

I eftermiddags har jag spenderat tiden med Maria, mycket bra.

Hela dagen har fan vart bra. Lika bra att njuta för snart är det väl över :( Haha.

Inga kommentarer: