torsdag 8 januari 2009

NÖJD

Jag är nöjd för att...
  • Jag har skrivit två sidor på min svenska. PÅ EN DAG.
  • Mamma lagar mat där nere.
  • Jag behöver snart inte läsa Svenska Äckel B längre<3
  • För att Filosofi A och Religion A är slut snart också.
  • För att det gick bra på körlektionen idag.
  • För att vi gjorde Taube-redovisningen idag och jag lyckades NÄSTAN hålla mig för skratt. Haha skrattar fortfarande när jag tänker på fulheten när Taubes musik spelades i klassrummet, men nu kommer väl han bli arg i graven också :( Men hur som helst, det gick bra. TYP. Ni borde lyssna på Evert Taube, han är lite eh gammaldags.
  • För jag har bra musik på dattan för tillfället.
  • För att vi flyttade möblerna till lägenheten idag! Eller snarare flyttgubbarna men iaf.
  • För att livet ser ljust ut!

Intressant va? Hihi
Ska snart ner till Linus och vi ska baka. :) Hiahiehia

Inga kommentarer: