onsdag 14 januari 2009

Det där med att höra av sig

Visst är det jobbigt att gå runt och vänta på att någon hör av sig. Det är nog det värsta. Speciellt när det är en dålig person som man egentligen inte vill prata i telefon med, typ nån snubbe på en arbetsplats man ska träffa för ett skolarbete eller liknande. Men det värsta är ändå när man väntar på att någon speciell ska höra av sig, men det gör den inte. Man själv funderar på om man borde ta initiativet men i vissa fall, när man tagit initiativet själv de senaste veckorna, tröttnar man på det. Vad är problemet, det kan man sannerligen undra. Man själv tar kontakt hela tiden, men nej, människan kan inte ta tag i det själv när man för en gångs skull inte skickar det där jävla smset eller ringer. Aja, om människor inte vill prata med mig slipper dom. Jag är iaf jävligt trött på att allt hänger på mig.

Eller så kanske jag inte existerar i er värld som ni i min. Det låter högst troligt tyvärr!

Inga kommentarer: