lördag 24 januari 2009

Mycket fin gin

Jag och Madde kanske ska åka och shoppa i knalleland snart, om hon får ta bilen. Haha ovanligt att köpa kläder med Madde, det brukar hon inte gilla? Folk förändras, kära vänner, folk förändras. Eller nåt!

Jennifer pratade med sin gudomlige far igår, och tydligen så har han massa bra idéer angående UFmässan. Det känns grymt bra att någon kunnig utifrån hjälper en lite, jag menar, våra egna små hjärnor kan faktiskt inte kunna allt.

Ska till Frida sen. Sköjigt. Mår inte så bra idag för att vara ärlig, typ yrsel, men jag får väl överleva!

Nästa helg ska Linus spela korpgrej. Haha det ska jag se. Det är synd att han inte spelar oftare, jag tittar gärna på när han spelar, inte för att jag gjort det nån gång, men jag är riktigt sugen faktiskt.

Inga kommentarer: